Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eclipse ESPL - Tori`s ESPL Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hm, har du dempa innerblekket på dørene? Kan hjelpe veldig, i første omgang ville jeg dempa alle dørene og tynne flater da golvet er rimelig stivt iforhold til dører som har veldig tynne metalvegger.

Kommer du til innerblekket på dørene?
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Det er innerblekket jeg har dempa til nå... Skal ta det ytre så fort jeg har fått fikset det som skal skrus i dørene, da jeg vil bli ferdige med det før jeg legger demping på den ytre sida...
      Når du banker på dørene nå sier det " DUNK DUNK" og ikke en sånn vanlig hul lyd for å si det sånn

Har dempa, gulvet, bagasjerommet, taket, dørene , alt av hjulbuer, osv osv osv...
      Eneste som mangler litt demping er bagasjeromsluken, litt på dørene og torpedoveggen... men den er godt isolert allerede så blir ikke så veldig mye demping her

Comment

Jeg får legge ut noen bilder jeg siden karen ikke klarer å ta bilder selv ;p

Tor Martin Ølberg
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Sånn da skal også jeg komme med noen bilder Tor
          Nå som fin været har truffet stavanger benytta jeg sjangsen å lakkere dash og dører... Bilen er ferdig nedpussa og blir lakka første dagen med fint vær og bris! Tror dette kan bli bra til slutt

Kom gjerne med kommentarer

Comment

Det første jeg tenker er "grønn av misunnelse". Stilig

Comment

Godt du liker fargen :P Tok meg en stund for å bestemme meg over farge, men da jeg tilslutt stod igjenn med denne grønn fargen og en oransj farge fekk jeg tilbud om en god deal på grønnfargen.. så da slo jeg til!
              Dyrt med lakk:P

Blir spennende og se når bilen er ferdig lakka i fargen, og dash + dører montert!

Comment

fett ! gleder meg til å se fortsettelsen her ja
                MVH, Øivind Sandvik
                sigpic
                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Har idag montert dashbord, sett i diskanter forann i dashbordet! Ser lett ut, men er faktisk jævlig stress for å få festa det!

Comment

Dette ser bra ut
                    Men jeg lurer på en ting, hvordan blir det når du kjører i forhold til sola? vil du ikke bli veldig blenda av dashen?

Lykke til videre!
                    Kjetil
                    Nissan 200sx s13

Comment

Den sorg får jeg ta når jeg får testa det ut, men tror ikke jeg kommer til å slite noe veldig med dette.. Prøvde å sette bilen i full sol, og får ikke noe spesielt med skinn opp i vinduet,..

Comment

Originally posted by t0ri1234 View Post
                        Den sorg får jeg ta når jeg får testa det ut, men tror ikke jeg kommer til å slite noe veldig med dette.. Prøvde å sette bilen i full sol, og får ikke noe spesielt med skinn opp i vinduet,..
                        Du For sote frontruta
                        Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

Comment

hehe.. hadde det vært lovlig

Update!!

Har nå fått lagt til fester til stereoforsterkere bak, batteri er koblet sammen og kabler til "sikringspanel" er laget til..
                          Må si at jeg har FLAKS, da batteriene er så langt fram de kan komme, og kablene er 40cm og passer perfekt...
                          (40cm er max lengde)

Ellers har jeg bestilt inn en rekke deler:

Carbon Panser
                          Sportstoler
                          Sparco Ratt
                          Nye matter
                          Girkule
                          200amp sikringer :/

Imorgen er planen å få støypt sidene bak sånn som de skal være over forsterkerene, og evt få pussa ned midtkonsoll og få denne klar...

Alt av kabler er trukket til anlegg, så er kun litt stripsing/beskytting osv for å få alt 100%

Bilder kommer iløpet av helga!

Comment

nice skjønner den med 200 amp sikring... går ikke på den store ampen :S du kan få bruke 300 om du lager alt så du kan garantere at det ikke kan kortslutte noen plasser og beviser det også.. for eksempel kappe kablene in på ampen 4 - 5 cm lange å sette opp en fordelerblokk å kjøre dobbel 50 inn på den. om du skjønner hva jeg mener
                            MVH, Øivind Sandvik
                            sigpic

Comment

Genialt Tror det blir det som må gjøres, men får ta det til slutt... har så myeeeeeeeeee atm nå...
                              Skulle ønske det var 50-60 cm og ikke 40cm fra batteriet til sikring... Kablene går akk med 40cm, men blir utrolig trangt osv...

Comment

mhm,,, vet hvordan det er med begrensninger jeg valgte å kjøre 300amp,, kjedli å "ødelegge" ampen :S
                                MVH, Øivind Sandvik
                                sigpic

Comment

Working...
                                X